Bloggintresserade

fredag 14 oktober 2016

Höstiga fredagsbilder..


Idag har det verkligen varit höstväder, ganska skönt tycker jag, speciellt som jag storstädat, men sen unnade jag mig och hunden en lång strandpromenad och det är ifrån den som alla bilder är.


Löven är verkligen färgsprakande nu, åh vad jag gillar hösten alla färger...



Än finns det vilda blommor kvar och jag har ju lite svårt att låta bli att plocka små fina buketter..


Vattennivån i Vättern är extremt lågt, i vanliga fall kan man inte gå på stranden överallt så nu känns det verkligen som att gå på sjöbotten...måste säga att det är ganska häftigt att gå omkring och upptäcka nya saker var dag!




Russan hittade en perfekt sten att posera på :-) Hon som vanligtvis inte gillar att fotas!






Det har är min kära badstrand.....kan säga att så här såg den inte ut när jag badade i mitten av september....


Trevlig helg till er alla!
På återseende.
/Lotta

2 kommentarer:

Meta sa...

Läckra bilder. Synd på vattnet låter lite oroväckande tycker jag.
Ha nu en skön helg
kram Meta

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Hösten är så vacker! Jättefina bilder som får mig att önska att jag hade en liknande strand vid sjön.
Ha en fin helg!